Mordach Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hei! Er på utkikk etter diverse deler til '91 Vectra'n min til en rimelig penge. -GSI front/bakfanger (helst svartlakkerte, men kan evt. lakke selv) -Baklykter (ikke originale eller Lexus Chrome :puke ) -Et par gode forseter Bor i Bergen. Skal en tur ut på Opel Høggern idag og titte, men tviler litt på at jeg finner det jeg er på utkikk etter der. Send en PM hvis du har noe jeg kunne vært interessert i. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 ha svarte stoff sete.. ser nesten nye ut(!) må berre vaskast.. edit: bor i åsane so de bli kortare veg enn te blomdal :D: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg