JuIius Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hei. Kan en av dere hjelpe meg med - å lakkere listene på bilen (Ikke dørhåndtakene) - sote rutene ned et hakk - senke den et lite steg....? Lønn får dere i himmelen (eller motsatt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrust Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Der fikk jeg mindre motor gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Og så en jeg lagde på morr skyld. kan bli utrolig fete disse 9-3'ene Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Det ser veldig bra ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg