Ditchy Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Jeg er nødt til å skifte tannstang på min Audi 90 88mod. verkstedet (merke), sier at dette, inklusive arbeid vil koste mange mange tusen!! Er dette tilfelle? Er det arbeidet som koster, eller er det rett og slett delen som koster mye penger? Er dette vanskelig (eller i det hele tatt mulig) å gjøre selv? takker for svar! Siter [v]Audi 90 2,3 20V (Artig bruksbil) [v]Opel Ascona A 2.0(Grombilen!) [v]Audi 80 1,8s (solgt) og kjøpt tilbake igjen :) [x]Hoda MT5 (PANG!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 jeg har tannstang, og jeg tror nok du klarer dette selv hvis du kan og skru litt? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ditchy Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 jeg har tannstang, og jeg tror nok du klarer dette selv hvis du kan og skru litt? Så du har både tannnstang og servopumpe?? Det høres bra ut:) Sikker på åt de passer til a7 motoren? 20v 5cyl. 2,3? Detta hadde vært knall!! Begge delene er i god stand? Hvor mye skal du ha for dem? Jeg skal nok klare å skifte dette selv, med hayne's og et par gode kompiser med mek, utdanning!! Siter [v]Audi 90 2,3 20V (Artig bruksbil) [v]Opel Ascona A 2.0(Grombilen!) [v]Audi 80 1,8s (solgt) og kjøpt tilbake igjen :) [x]Hoda MT5 (PANG!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Er ikke vanskelig, men forferdelig trangt, spesielt med 20v-motor. Allikevel ikke noen spesielt ille jobb.. Bare husk å BARE bruke original servoolje (kjøpes hos VW/Audi) og å lufte systemet etter å ha koblet det sammen igjen og fylt olje. Kjøres servopumpen tørr er den ødelagt på få sekunder, og den er dyr, selv brukt. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ditchy Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Er ikke vanskelig, men forferdelig trangt, spesielt med 20v-motor. Allikevel ikke noen spesielt ille jobb.. Bare husk å BARE bruke original servoolje (kjøpes hos VW/Audi) og å lufte systemet etter å ha koblet det sammen igjen og fylt olje. Kjøres servopumpen tørr er den ødelagt på få sekunder, og den er dyr, selv brukt. takk :) høres bra ut.. men må jeg skifte noen flere deler? pakninger osv? Siter [v]Audi 90 2,3 20V (Artig bruksbil) [v]Opel Ascona A 2.0(Grombilen!) [v]Audi 80 1,8s (solgt) og kjøpt tilbake igjen :) [x]Hoda MT5 (PANG!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.