Chrispo Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Dette er andre gang jeg modder en bil, min første ligger oxo på denne siden :D Orginalen: Modda: Fikk ikke til noe bra foran så jeg droppa det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål_Erik Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Ser litt spesielt ut med bare skjørt i midten... ikonene syns jeg du burde sette net opacityen litt, men det er min mening da! Det er bra at du fjerne dato merkinga på bilde. stå på videre jeg syns du er veldig flink.. er ikke den beste jeg heller.. kanskje jeg kan lære noen triks av deg en gang?.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 litt harryting på bilen da :P Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg