drturbo Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 ...bilen jeg har sett på lenge!!! Min gode venn Jon Reidar kom hjem med denne skjønnheten i dag. Han har varmet opp selgeren i et år for å få kjøpt den. 1984 mk1 112hk, 175000km, RUSTFRI!!!!!! Et smykke. Nye støtdempere, sorte fartstriper, og bilen er som ny. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 kanoooooooooooooooooooooooon bil!!! den var super digg!! Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Seriøst! Noe av det råeste jeg har sett :D Denne bør beholdes så orginal som overhodet mulig, med unntak av noen små forandringer :) Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Damn! Den var lekker! :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Den forblir 100% original. Har en jeg og, men den har litt mer "patinering" kan du si.....Men den skal restaureres etterhvert. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Og jeg som forventa meg bilde av DEN dama nå, men Golfen var fin den også da... :D Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 den var strøken. verdt en del den etter hvert den der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Nice Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg