Myrvang Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Jeg har en golf 1 turbo. Jeg ønsker å få sperre på framhjulene.. Slik at jeg får bedre grep. At den ikke bare driver og spinner på det ene hjulet. Noen som vet hvordan jeg kan få det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Quaife og Peloquin lager differ Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Sa meg lite egentlig. Link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 http://www.google.com koster 6k+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Satan :D Expensive shit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg