martinmei Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Sliter med å få satt på en viftereim, dvs hvordan få presset ned "stramme fjæra" slik at jeg kan feste den på tilbake på "pinnen" ved dynamoen. Det virker ekstremt tungt å gjøre manuelt, finnes det noe verktøy til dette? Eventuelt noe man kan lage selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 jeg har gjort et par ganger. pleier bare å trykke fjæra så langt ned som jeg får den og dytter den innpå- Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Noen gjør slik Og vifta er elektrisk :) Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg