haug2k Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Selges allerede? Har ikke du nettopp kjøpt den? :) Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Selges allerede? Har ikke du nettopp kjøpt den? :) Jupp.. det er desverre sånn jeg er.. har hatt 14 biler på 2år så da kan du regne ut hvor lenge jeg har bilene mine.. jeg blir lei di etter kunn kort tid å får lyst på noe annet... Savner min gamle audi a4 1,9tdi så det må nok bli en slik en...blir vel kansje en vinter med bare en billig billig bil for å spare opp litt penger til bil igjen tror jeg.. eller ihvertfall betale tilbake på lån:( Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excee Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 haha, hvorfor i helvete selger du hver vil du har? du taper jo dritt mye penger på det? jaja, ekke mitt liv;) hvorfor kjøpte du bilen i de hele ? Siter Bmw 325 E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 haha, hvorfor i helvete selger du hver vil du har? du taper jo dritt mye penger på det? jaja, ekke mitt liv;) hvorfor kjøpte du bilen i de hele ? Det er noe du over hodet ikke har noe med å du behøver da ikke å skrive sånt her..... ikke noe vits å være frekk!!!!!! Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excee Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 hehe, syns bare de er litt snålt og ha hatt 14biler på 2år ;)men men ;) Siter Bmw 325 E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 hehe, syns bare de er litt snålt og ha hatt 14biler på 2år ;)men men ;) Har aldri tapt ei krone på noen av mine biler så...:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Noen tjener penger på bilene man kjøper, for så å selge videre ;) Handler om å ha litt foretningsteft :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 En grei sum som jeg har tenkt å holde for meg selv;) Aldri noen som sier hvor mye de gir for bilene. Hvorfor ikke det a? :S Skjønner ikke problemet med det. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Aldri noen som sier hvor mye de gir for bilene. Hvorfor ikke det a? :S Skjønner ikke problemet med det. Du skjønner det den dagen du får tak i en billig bil som du kansje kan tjene penger på;) Men men.. back to topic:thumb Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg