Ultronic Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Jeg har fått et tilbud på en Honda Accord. Jeg har ikke bestemt meg enda for noen bil. Men lurer på om det er mulig å prute noe? Jeg har lest litt på din side og her står det at prutemarginen på biler ligger på rundt 15-20%. Det står foreslå en pris som er rundt 10-20% lavere enn det selgeren tilbød. Bilen koster over 400 000,- 10% av dette er 40000,- Det er ganske mye. Hva tror dere? Kan jeg virkelig få avslag på så mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 15-20 % hørtes veldig mye ut, 5 % kan kanskje være lov å håpe på, men kommer mye an på hvordan prisen er satt i utgangspunktet da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Det spørs veldig ofte på normal-pris på bil, bilens stand, bilens historikk osv... Veldig vanskelig å gi en %, da enkelte biler ikke kan prutes en eneste krone, mens andre er overpriset til helvette... Ta en overblikk over bilen, finn ut feil og mangler, sett deg ned med selger, og diskuter deg til en pris som begge er fornøyd med. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultronic Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Snakker om helt ny bil nå, ikke brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 gi et skambud!! Det værste som kan skje er at han sier nei. ikke akkurat som om han ikke vil selge bilen til deg etter at du har pruta Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 hør på litt foskjellige steder da, så kan dem by under hverandre. bare si at du har fått et bedre tilbud enn det han greier og gi deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 gi et skambud!! Det værste som kan skje er at han sier nei. ...eller at han avfeier deg som en useriøs tufs og nekter å ha noe mer med deg å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultronic Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 ...eller at han avfeier deg som en useriøs tufs og nekter å ha noe mer med deg å gjøre? Ja, det er det jeg er redd for... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Vær seriøs er mitt tips! :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg