volvo240v8 Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 satt i batteri og det viste seg at det meste funka:) eneste var at bensinslangen var for liten til bensinpumpa så må kjøpe ett T stykke og feste på en bit 10 mm nederst:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Skjer mye med prosjektet ditt :-) Når estimerer du prøvestart? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 LaSSiss og ss242 skal komme mest sannsynlig neste søndag er det snakk om og da håper jeg den kan startes etter det:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Får satse på det da, Håper du har mye gummi igjen. :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hehe har ikke mye gummi nei:P men kan brukes opp det som er nå så lenge det ikke går utover felgen. men vinterdekka skal jeg ha:) de er nye. får nå se om vi får den til å gå osv først da.. vet ikke:P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-244 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Flott bil !! Eg vill kjøpe felgane dine !!!! selge ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hehe kom med bud så kan vi se:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 men da må du komme med høyt bud for vil egentlig ikke selge :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 se her ja:) kan ikke bare ha gode dager:) noen bulker må man ha:P hehe..blir bra detta STÅ PÅ! chevy8;) Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 V8 og Automat + effektanlegg er bare kult inntil at kassa girer. Sats på innsugslyd heller, det er mye kulere. :) Hva skjedde med å lage bilen som man selv vil ha det ? Glatt å banke på 2 x japcrap shitty eksos bakerst, selv om ingen av bøndene eller bergensern her vil at du skal gjøre det. Egne meninger er jaggu no dritt! Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 hehe men måtte inse noe til slutt jeg også:) men nå har det begynt og snø.. så bør jeg ta bilen av bukkene?:P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaur14 Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 angåande ditta me mjuke kontra harde dempara bake.. mjuke dempara bak e nåke drit.. spessielt me penta som bygge so mykje utover..ska du ha mjuke rompe då må du skjere vekk so å sei alt ta hjulbue på innsida..ha den passeli stiv rundt om so verte den både go å kjøyre å lett å lokke ut ræva;) lite tips bere=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Byne da å dra seg til litt nå.... blir sikkert morro med 1 prøve start;) Synd det med den bulken da, men sånt skjer desverre:\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 jepp:) takk for koselig kommentar. bulken ja. har ny skjerm og list men har ikke råd til å lakkere de opp:P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 lette litt i hanskerommet nå så kom jeg over en gammel eu godkjennings lapp. der kriteriene er som følger: bremsebelegg for tynne, 2 (foran) sota sideruter foran.,2 feil antall speil,1 (høyre foran) retningslys.feil antall, 1 (høyre bak) bakaksel.slakk i innfestninger,2 Tüv-godkjenning papirer på senkesett,2 feil dekk,2 slakk i hjullager,1(høyre foran) rust rundt jekkfeste v.b,2 eksosrør innfestning defekt,1 (bakre) unormal støyutvikling,2 tydelig ujevn motorgange med feiltenninger,2 regner med dette er med b200k motor og gamle deler siden dette er fra 06.09.05. for bilen har aldri gått med v8 osv. og bakaksel er byttet vet jeg og framme. er ikke sikker men håper. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg