Gridlock Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 så gjør det da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 da har jeg vært ute og montert sammen alt :D og gjett hva? bremsene har blitt som en drøm ;) så bremsekraftforsterkeren hadde skylden. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gridlock Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 ja bremsene var digge nå. bra det ordnet seg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Når har du maten klar til meg til helgen? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 klar når som helst :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Hmmm skummelt.... Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 pappa ringte igår og hadde noen gladnyheter :) bilen skal på rustsveising om 2 uker for han sveiseren hadde ikke tid før :) så er det bare grunne bilen innvendig osv og få godkjent :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Fint da rekker jeg å kjøre driten av den til helgen :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Men du ole..jeg veit du vill at jeg skal grunne bilen din innvendig etter du har hatt den på rustsveising. Men jeg kan jo ikke gjøre det i 5 minus. Har du et varmt sted og stå? eller hedde du tenkt og gjøre det i hagen din? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 hadde planer om og gjøre det i hagen selvfølgelig har jo ikke noe sted og stå :D men kan jo alltids ta det i garasjen din da:P nei vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det helt ennå. og HPfreak jeg vil ikke revne karosseriet :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Lille ole...man kan ikke grunne i altslags vær. trenger et sted som er mer en 15 grader.kan nok ta det hos meg men da må du skaffe prøve skilt.. Stå på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 hmm prøveskilter nja litt usikker er jo ikke langt :P er jo bare ha ett slepetau imellom. men problemet er jo at jeg må ribbe den innvendig slik at det kan lakkes og det regner jeg med og gjøre før jeg kommer til deg pga du har liten plass :P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 lurer på innkjøp av nye felger og egentlig pga de jeg har nå er for ustabile sånn med tanke på lekking. lurer faktisk på EIKER E1 felger i første omgang men blir ikke med det første noe av det. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 du kan jo ta ut alt utenom en stol.så sleper vi den tralla hjem til meg.fattern er nok ikke så blid for at vi tar all plassen hans.men men.fikser det nok. Har rene godkjent bilen foresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 tviler på at rene har godkjent bilen :D vi fikser nok til noe :) snakker med deg til helga jeg. bilen rustsveises ikke før om 2 uker. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg