volvo240v8 Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 nei var når han malte huset :P blir vel ikke den siste men er for dyrt og burne vekk alt av dekk. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Er verdt det da... Folk som ikke har noe bedre å klage på kan heller la være. Jeg bor langt ute i skauen og her gjør jeg akkurat som jeg vil, er det noen som ikke liker det så er det synd for døm..hehe... Begynner å bli bra bilen din nå ole, fått en annen til å sveise eksos? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 hehe Morn du ;) leppa jeg har er en volvo 940 frontfanger. tøffe deler. hmm da må du komme med noen deler du ønsker. har ikke noen tøffe felger desverre. og til deg Ole, Kenneth fikser eksos til helga :) takk for fine kommentarer. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 nice lyd ole :) send felga til croming ;) gleder meg til og ta en tur nedover snart, må jo få sett på godisen ;) btw, sure naboer krever mer burning ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 lyden er fin den bare jeg for lagd nytt eksos :D Chroming blir det nok ikke siden er noen kanter som bør sparkles eller sveises og pusses ned. blir nok og glassblåse og pulverlakkere den i Sølv. nei burner ikke mer siden 2 av naboene er snut. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 lyden er fin den bare jeg for lagd nytt eksos :D lyden er fin bare fordi du har vriåtter! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Elsker v8 lyden selv :) men blir jo bedre med ordentlig eksos selvfølgelig :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Synes de bredda stålfelga passer jævlig godt på den bilen der asså! Du har fått dreisen på utseende synes jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 takk skal du ha :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 felgen er nå tett men har funnet ut at andre framfelgen lekker og så må ta den av og tette den og :( men men slik kan det gå. ordner det :) lurer på montere sånne kaplser som dekker senteret av felgen. sånne chromme deksler :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 felgen er nå tett men har funnet ut at andre framfelgen lekker og så må ta den av og tette den og :( men men slik kan det gå. ordner det :) lurer på montere sånne kaplser som dekker senteret av felgen. sånne chromme deksler :) Fetteren min skal ha noen slike på sin 244 med bredda stålfelger. Skikkelig naise;) Gå for det du!:volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 jepp har funnet i kjellern. var ikke helt strøkne men skal bruke dem fram til jeg kommer over noen strøkne :) ble rimelig bra. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 bilde? Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 kan gå ut og ta :D været er roet seg litt.. vent litt da. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Han skulle innom den lokale Joker`n og handle litt, evt. på Nær Mat. Bilder kommer når han får rotet seg hjem med bæreposen sin. :) Jeg syns det er fett uten deksel, men skal ikke uttale meg om hvordan det blir med før jeg har sett hvordan det der! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg