Gå til innhold

Tåler ikke e36 spyleautomater?

Ranger emnet


BMWe30 323i

Anbefalte innlegg

Jeg har sommerjobb på Hydro på karmøy...der finnes det en spyleautomat som har ganske godt trykk,og denne uka har jeg sett to e36er som har stått med panseret oppe rett etter spyleautomaten:rolleyes: noen som har opplevd noe lignende på sine e36er??

 

Jeg har hørt at det er hjernen som blir ødelagt,er det noen som vet hvor den ligger på e36?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMWe30 323i

Jeg har sommerjobb på Hydro på karmøy...der finnes det en spyleautomat som har ganske godt trykk,og denne uka har jeg sett to e36er som har stått med panseret oppe rett etter spyleautomaten:rolleyes: noen som har opplevd noe lignende på sine e36er??

 

Jeg har hørt at det er hjernen som blir ødelagt,er det noen som vet hvor den ligger på e36?

 

Hallo, Jeg jobber på Hydro Karmøy også.

Problemet oppstår på mange BMW ikke bare E36, de som har BMW på Hydro som vet om dette kjører ikke igjen pga at det er på eget ansvar du kjører igjenom og det har vært så altfor mange som har stoppa der (ja faktisk inne i vaskeautomaten var det en som stoppa.) :(

 

Og ja det er "hjernen" som blir ødelagt, koster etter hva jeg hørte 15-20.000 og få ny. :(

05 BMW E61 525IA Touring

 

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svein

Offtopic:

 

BMWe30 323I:

Hvordan går det med bilen til bjarne? Var det ikke du som var med når han kjøpte den?

 

Joda de va meg de ja:) Trur de går grett me an, eg va me å sota rutene ans ein dag faktisk..men girkassen må byttas,men de merka me når me prøvekjørte an..trur kje han har fått noggen overaskelsar ennå jaffal...

Biel må jaffal senkast framme,an e bare senka bak og det ser jo kje så voldsomt bra ut:D

 

Det sto jo på speedometere at an va kjørte 130 000km, trur kje akkurat de stemme sie speedometere såg uorginalt ut, men selgaren va sikker på at an va gått så lite...men eg trur an e gått onda 200 000 for an va ganske "faste" å kjøra(iaffal samenligna me min se har gått 287000++:eek: )

 

bilen har forresten vore kollisjons-skada se heile fronten e bytta,men alt står i vognkorte

 

Det va o ein del nye deler se sto på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vaskedriten på Hydro er livsfarleg!! Mång ein stakkar som har teke livet av bilen der.. På den ein eller andre måten. Skal lixom vere gratis, hvis ein ser bort frå ny ECU til 11.000,- og drenering av varmeapp. og ellers store deler av bilen.. hapyhappy

Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt.

Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd den på min forige bil (CRX -87) og min mors (Berlingo -00) Begge bilene endte opp med ein saftig vanndam på pasasjer siden, pga. at vannet la seg inne i ventilasjon-systemet... Fra nå av er det kun svamp og hageslange som brukes her i gården ja..

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme vaskehall som overnevnte?

 

Biler skal ikke vaskes med høyt trykk og heller ikke børster. Man skal også være forsiktig med svamp, man må i såfall spyle godt først og sørge for at svampen ikke har fått stein,grus eller fliser i seg. Den skal aldri legges på bakken f.eks.

 

Når vi snakker om styreenheten til alle med BMW: Husk også å pakke den godt inn med poser, papir egentlig alt du har for hånden før motorvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår