fsl Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 nye dempere vil nok ikke holde oppe, men råtne oljedemepre fra 1979, som jeg hadde, før senking, gjorde åpenbart det! men, ja.. jeg har også gule koni på stivest og bilen min er lavere enn folk som har senket med samme fjærer og andre dempere.. Så B+G fjærer og gule koni er bra for vanlig dagligdags bruk på veien, selv om vinteren på snø? Tenkte å besteille gule koni fram og bak, får engrospriser. Blir jo langt under 2000kr for et sett jo :D Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceraxx Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Men i følge Tüv-papir 1598 senker det 35 mm.... B+G og Lesjöfors var sikkert forskjellige før B+G ble kjøpt opp, men nå skal det være de samme fjærene. Men hvis man kjøper B+G fra Eiker bør man sjekke nummerne på fjærene. Hvis det er 75362 (foran) og 75361 (bak), er det Lesjöfors 35 mm. Jeg har Lesjöfors fjærer.. men har ikke papirene på de.. Hva må jeg gjøre for å skaffe nye papir på fjærene?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 så lenge nr opå de viser, sier du bare til de på BT at du kjøpte fjørene brukte.. BT tar papirene når du godkjenner de, så de fikk du ikke med.. så ser de på nr'ene, og at antal vindinger og tråd tykkelse stemmer, så er det godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 blir jo en del stivere av å senke og noen gode dempere da vis du ikke skal bruke den på bane liksom:P Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calenzo Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 var det noen modeller 25 - 22 stabstagene kom på? sånn typisk hvis man skal på huggern å høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Diesel bilene hadde vel litt kraftigere stag, hadde de ikke? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg