Gå til innhold

Min '96 520i :)

Ranger emnet


speedfile

Anbefalte innlegg

I går ble jeg eier av en 1996 modell 520i.. veldig fornøyd hittil. den har gått 180000 presis i skrivende stund. :)

 

Legger ut litt bilder av den

 

IMG_0391.JPG

 

IMG_0394.JPG

 

IMG_0400.JPG

 

:D

 

Planene er først å fremst å få skrapa sammen nok til de 14000 det blir i forsikring og 6000 i omreg, og 3000 for å ordne hjullager og noen opphengskuler. :(

men etter økonomien har ordna seg har jeg troa på følgende:

 

- facelift lykter foran, kanskje bak.

- stoffmatter

- multifunksjonsratt og ny girkule(den jeg har nå er ødelagt)

- tectylbehandling(kjedelig men fornuftig)

+ en del andre kostbare forbedringer. :)

1996 BMW 520i

x 1992 VW Passat stv

x 1984 Opel Senator 3.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bildene ble tatt i skumring, har et par med blitz.. ble faktisk mørkere når jeg brukte den, men ikke fult så uklare.

 

IMG_0395.JPG

 

Ikke så veldig mye utstyr, ganske mye std tror jeg.

kassetspiller, 2sone klima, solgardin, asc.

 

strøken lakk. 17" M5 look felger med 235/45 GY Eagle F1, M5 "vinge".

 

fikk med en 12" mtx sub, infinity bakhøyttalere og en rockford forsterker, spiller helt ok, men liker ikke at all lyden kommer bakfra.

 

Noen som vet hvordan det er å ettermontere cdveksler eller cdspiller.. må hele radio/kasset greia byttes eller er det bare å ettermontere / bytte kasset. ?

1996 BMW 520i

x 1992 VW Passat stv

x 1984 Opel Senator 3.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint ettermontere org. cdspiller, skifter ut kasettspillern.. men de koster en del penger..

 

Orginal cd-veksler er også enkelt å montere hvis du har kablinga klar, dette ser du bak det venstre dekslet i bagasjerommet. E39 ble levert med en del forskjellige stereovarianter, en del av de med forsterker fra fabrikk. Denne står også bak samme dekslet hvis du har den..

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en forsterker bak det dekselet, men det er en ettermontert rockford forsterker. mulig det var en der orginalt.

 

Lurte på en slik:

http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.php3?page=imageItems&image_ref=2M1L1G1N2G141N2W2T26

 

Når jeg får råd, men det er vel kanskje ikke cd spiller med på den der ? må kjøpes utenom ? blir evt. å kjøpe navi og dvd fra tyskland

 

 

Noen som vet om brukt CD veksler ? med ledningsnett. tror ikke det er lagt opp.

1996 BMW 520i

x 1992 VW Passat stv

x 1984 Opel Senator 3.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår