GalnemaX Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Heisann! Tenker på å kjøpe meg en bil nå som jeg nærmer meg 18 tallet og greier.. Har lenge gått å lurt på om Audi 80 stasjonsvogn hadde vært noe? Har hørt at det kan bli mye tull med motorene når de er såpass gamle? Tenker ikke på de eldste Audi 80, men hakket nyere.. Noen som anbefaler dette eller fraråder meg dette? Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klikake Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Har ikke prøvd denne bilen selv, men jeg lurer også på å kjøpe meg en sånn. Viss ikke skal jeg ha en vanlig audi 80 b3/b4. Eventuelt en Audi 90 b4. Stasjonsvognene er i alle fall ganske fine og kan bli rimelig fete med litt ekstra juggel på :) (Dessuten finnes stasjonsvognene bare i siste typen 80 (b4)) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 rs2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by coupe quattro rs2? tror jeg har litt pengebegrensning.. hvor mye vil en slik koste? :P Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 rundt 200 000,- et sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by coupe quattro rundt 200 000,- et sted. overskrider budjsettet mitt med ca altfor mye :P 4 ganger mer enn jeg tenkte å bruke på førstebilen min... Men.. Noen som har svar på det jeg egentlig ville fram til i denne tråden? Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klikake Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Hvis en s2 er 4 ganger for dyr for deg, er 80 stasjonsvogn også for dyr for deg.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 var vel snakk om rs2, s4 får man jo helt nede i 80 000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by snerhus Hvis en s2 er 4 ganger for dyr for deg, er 80 stasjonsvogn også for dyr for deg.. :p En Audi S2 kan ikke akkurat sammenliknes med en f.eks 93 modell Audi 80 Avant da.. Kanskje utseendet er likt. Men der stopper det... Både dyrere å kjøpe, ha og bruke en audi s2 enn en audi 80. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by GalnemaX Heisann! Tenker på å kjøpe meg en bil nå som jeg nærmer meg 18 tallet og greier.. Har lenge gått å lurt på om Audi 80 stasjonsvogn hadde vært noe? Har hørt at det kan bli mye tull med motorene når de er såpass gamle? Tenker ikke på de eldste Audi 80, men hakket nyere.. Noen som anbefaler dette eller fraråder meg dette? Hvis du skal ha audi 80 stasjonsvogn (b4) så blir det nyere enn 1992 modell. Og vil da ikke tro det er så mye problemer med dem som med eldre modeller. Jeg har selv hatt audi 80 (1989), og var ikke noe store problemer med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg