Toro Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1173673 Fin Golf 3 som vekker mye oppsikt:) senka 60mm og 16" alu på sommerhjul med bra dekk. 13" vinter, må ha 2 nye dekk. Går bra til å være diesel og er veldig billig å kjøre.. Kom gjerne med bud, men ikke skambud!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Fin bil da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 hva mener du med "tror ikke det skal være noe problem å få den igjennom"? Non feil med den? rustfri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 så og si rustfri, kun noen flekker på bakluka. Eller er den feilfri såvidt jeg vet... har ikke mulighet til å levere den på eu kontroll før ut i august:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Fin bil. Ingenting er så vanskelig å selge er en bil som skal EU-godkjennes. Jeg anbefaler deg at du hvertfall tar den til kontroll for å se eventuelt om det er noen feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Bytte? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=123348&highlight=suzuki Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 jeg er veldig intressert. men siden den SKAL eu godkjennes så er jeg litt skeptisk. Hadde vært bra om du kunne ha tatt den til kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg