titus41 Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 morel eller focal noen som har noen erfaringer av disse elementene i bil? Focal skal være meget bra har jeg hørt men morel skal vist være bedre noen som har noe å si om detta skal kjøpe frontsett snart jeg tenkt. og apropo forsterker. har sett litt Lanzar 2000D monoblokk forsterker. skal drive 2 15 har jeg tenkt noen andre bra amper er bedre og gode i ca samma prisklasse under 5.000 kr Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 her blir det nok diskusjoner... kort oppsummering: begge produsentene har MEGET bra produkter! Lytt på begge du, og finn ut hvilke DU synes er best. Husk å sammenligne godt monterte elementer også (med skikkelige spillere og forsterkere), for begge (deres produkter altså) kan låte RÆVA om de ikke blir montert skikkelig osv. Uansett så er begge sikre kjøp! Punktum! Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 morel eller focal noen som har noen erfaringer av disse elementene i bil? Focal skal være meget bra har jeg hørt men morel skal vist være bedre noen som har noe å si om detta skal kjøpe frontsett snart jeg tenkt. Dette har vært diskutert, og jeg har beskrevet noe av forskjellene flere ganger. Gjør er søk på forumet, tror mange begynner å bli lei av dette...........he he. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 her blir det nok diskusjoner... kort oppsummering: begge produsentene har MEGET bra produkter! Lytt på begge du, og finn ut hvilke DU synes er best. Husk å sammenligne godt monterte elementer også (med skikkelige spillere og forsterkere), for begge (deres produkter altså) kan låte RÆVA om de ikke blir montert skikkelig osv. Uansett så er begge sikre kjøp! Punktum! det er så sant som det kan bli. men vet ikke om steder man kan få lyttet på disse merkene :( jeg har tenkt til å kjøpe meg en monoblokker men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe enda har tenkt på Lanzar opti 2000D skal også kjøpe meg en 4 kanals forsterker noen som har noen gode tips til det jeg er ute etter. takker for svar skal kjøpe nå meget snart har jeg tenkt :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg