BoomBoxx Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Har et Alphasonik-coaxial/komponentsett til salgs (5,25"), som jeg tenkte å bruke i en tidligere bil. Ble aldri noe av, og når jeg nå rydder i boden snubler jeg over mye rart. Høyttalerne er testet av meg, og låter veldig bra til prisen. Før meg er de kun demobrukt av Transmedia.no, hvor jeg kjøpte dem for 600,-. Et pluss er også at man kan bruke dem både som coaxial eller komponentsett, alt ettersom hva som passer best for brukeren. Selges for 500,- pluss frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 bilde og specs? Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Søk på tittelen...? Du finner settet på Transmedia.no 140W RMS, nypris 895,- Det jeg husker i farta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg