lidsheim Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 heisann. jeg har det store problemet med min 88 mk1 cab, det at dysene ikke får bensin, og noen sier at det er den bensinfordeleren eller hva den heter.. den som sitter på luftfilterboksen.. er den noen som har en sånn liggende?? eller tips om det kan være noe annet?? den klossen hører til en JH motor jaffal, og må ha en fra den typen veit jeg... på forhånd takk.. mvh marius Siter 07 Skoda Octavia 1.9 TDI Stv 04 Toyota Hiace 4wd 01 Renault Laguna 1.6 16v / 95 VW Golf 1.8 Cab 91 VW Golf 1.8 GLI Cab / 83 Bmw E30 Baur Cab 53 T1 oval (o\_/o) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 jeg har en liggende på verksted... Send meg en PM du.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg