Gå til innhold

Rød volvo 850 pick-up

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by _the real EvoMan_

med AA skilter, møtte den på Dal i dag, er det noen her som eier/har bygd den bilen !!!

 

sinnsykt stygg men sikkert morro med en 850R motor i den...

 

Hadde ikke du en 850 a? skrev det på cosworth,no for en tid tlbake... Klaget da på at det gikk ræva. Vil vel ikke gå spesielt bedre i en pickup eller?

 

Uansett en typisk svensk modifisert bil. UTROLIG Harry!

 

Kjøpt igjen evo? eller putrer du rundt i pajero?

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå registrerte jo du nicket ditt først da Evoman, så du kan jo ikke akkurat skylde på at det andre var opptatt... ;)

og hva er vitsen med å krangle om det??

trodde vi var ferdig med den verste kranglingen her på forumet jeg.. :rolleyes:

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

 

Hadde ikke du en 850 a? skrev det på cosworth,no for en tid tlbake... Klaget da på at det gikk ræva. Vil vel ikke gå spesielt bedre i en pickup eller?

 

Uansett en typisk svensk modifisert bil. UTROLIG Harry!

 

Kjøpt igjen evo? eller putrer du rundt i pajero?

 

hehe hadde en 850R i 2uker ja, kjedelig bil men utrolig lett solgt..

 

har Pajero`n ja...morro lekebil det oxo, begynner å gå litt litt greit oxo....

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalan

Nå registrerte jo du nicket ditt først da Evoman, så du kan jo ikke akkurat skylde på at det andre var opptatt... ;)

og hva er vitsen med å krangle om det??

trodde vi var ferdig med den verste kranglingen her på forumet jeg.. :rolleyes:

 

Enig!

Jeg skjønner ikke problemet jeg heller..... Hvorfor tok du ikke det Nicket du ville i Oktober?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _the real EvoMan_

 

hehe hadde en 850R i 2uker ja, kjedelig bil men utrolig lett solgt..

 

har Pajero`n ja...morro lekebil det oxo, begynner å gå litt litt greit oxo....

 

Folk vil gjerne ha traktorer :D

 

 

Pajero er go bil det....

 

Noe rallytitting på gang? til finland?

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

 

Enig!

Jeg skjønner ikke problemet jeg heller..... Hvorfor tok du ikke det Nicket du ville i Oktober?

 

tror ikke du helt skjønner dette nå jonaldo, når jeg ble tipset om denne siden og skulle melde meg inn så var nicket opptatt, fikk oen meldinger fra kjente og uvenner at det er en som regga det nicket bare fordi jeg ikke skulle få det...ikke noe værre en det, driter egentlig i det..han er sikkert bare en av de som aldri turte møte meg heller så...

ble bare litt provosert når han først kom nå snart 2år etter jeg meldte meg inn og klaga på at jeg hadde hermet også hadde han ikke skrvet et eneste innlegg...

 

drit i det....

 

vi kappkjøres i stedet hehe

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

 

Folk vil gjerne ha traktorer :D

 

 

Pajero er go bil det....

 

Noe rallytitting på gang? til finland?

 

blir nok å kjøre service i finland, men ellers er det mest titting, morro med rally...

 

blir nok bra på østfold rally i år oxo

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evoman

Ikke vet jeg hva du har røyka, men noe sterkt er det i hvertfall !!Hva i allverden har cosworth med nicket mitt å gjøre ???? Ikke noe med den interessen jeg har i alle fall. Hva slags Evo har du da, siden du gjør krav på nicket mitt ? Har du en råere enn min så skal jeg vurdere å gi meg.

 

Hva slags evo har du da?

 

The real Evo man er oxo kjent fra mange andre forum. Eneste evo man jeg har sett på cosworth,no og be-4-u dått cåm! Eller?

 

The real evoman fortjener nicket fordi han er hvertfall god til å skape liv her, og det liker vi..:D :D :D :D

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _the real EvoMan_

 

blir nok å kjøre service i finland, men ellers er det mest titting, morro med rally...

 

blir nok bra på østfold rally i år oxo

 

Hvem kjører du service for? Noen tips hvor dt er fint i østfold. Hopp bra svinger osv... Lite kjent der jeg, aldri kjørt rallyet heller...

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _the real EvoMan_

 

tror ikke du helt skjønner dette nå jonaldo, når jeg ble tipset om denne siden og skulle melde meg inn så var nicket opptatt, fikk oen meldinger fra kjente og uvenner at det er en som regga det nicket bare fordi jeg ikke skulle få det...ikke noe værre en det, driter egentlig i det..han er sikkert bare en av de som aldri turte møte meg heller så...

ble bare litt provosert når han først kom nå snart 2år etter jeg meldte meg inn og klaga på at jeg hadde hermet også hadde han ikke skrvet et eneste innlegg...

 

drit i det....

 

vi kappkjøres i stedet hehe

 

Hvis det er sånn det ligger an så skjønner jeg at du er litt forbannet...... Er det ikke noen som har leid Rudskogen neste onsdag? Ta kappkjøringen der! Jeg vil se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

 

Hvem kjører du service for? Noen tips hvor dt er fint i østfold. Hopp bra svinger osv... Lite kjent der jeg, aldri kjørt rallyet heller...

 

en trivelig figur som heter Hollie , kjørte evo før men har bytta til sub i forrige sesong..

 

vet om en del gode plasser men ikke hva det heter der, har ikke kartet enda, har sånn faste ruter vi kjører hehe

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _the real EvoMan_

 

en trivelig figur som heter Hollie , kjørte evo før men har bytta til sub i forrige sesong..

 

vet om en del gode plasser men ikke hva det heter der, har ikke kartet enda, har sånn faste ruter vi kjører hehe

 

Er blitt en av de bedre i grn han, men virker som om han ikke er blitt tatt inn i varmen av henning isdal. er vel bare de som betaler nok som blir med der virker det som. Kan være utrolig irriterende å se motorsport på tv3 iblant! Har vært kameralus der et par ganger. :)

 

Hadde vært ålreit med et tips når du får kart. Kjipt å kjøre rundt å stå på de kjipe plassene..:D

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

 

Er blitt en av de bedre i grn han, men virker som om han ikke er blitt tatt inn i varmen av henning isdal. er vel bare de som betaler nok som blir med der virker det som. Kan være utrolig irriterende å se motorsport på tv3 iblant! Har vært kameralus der et par ganger. :)

 

Hadde vært ålreit med et tips når du får kart. Kjipt å kjøre rundt å stå på de kjipe plassene..:D

 

tja, hender da han har farta inne, men har så mye uflaks med tull men men det kommer seg, han har vunnet en del ss i noen store svenske løp og faktisk holdt de store gutta bak seg på en del ss`r..morro

 

skal si ifra når kart dukker opp...

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _the real EvoMan_

 

tja, hender da han har farta inne, men har så mye uflaks med tull men men det kommer seg, han har vunnet en del ss i noen store svenske løp og faktisk holdt de store gutta bak seg på en del ss`r..morro

 

skal si ifra når kart dukker opp...

 

Toppers!!! Dette gleder jeg meg til.Ikke vært der de siste åra , men i år skal jeg ta turen. Hadde det ikke vært for jobben hadde det blitt finlands tur oxo..

 

På forhånd takk..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår