Brukroa-trimning Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Er det noen som har ei skisse av en enkel hvit bakgrunn til org. spedometeret i 240 liggende på data`n som de kunne ha lagt opp hit? Som det bare er å skrive ut, klippe til og bruke... Hadde vert kjempe fint... Mvh. Stig... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 ligger på nyttige linker 200 serien:) bare å forsyne seg Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Hvordan hadde det vært å fått noen til å motivlakkere istedet? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 hmmm... hadde vert bedre det, men det her er bare en midlertidlig løsning til jeg finner meg et R-sport speedo eller evt. kjøper meg VDO ifra Pedersens-racing... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 er utrulig tøffe dei som er motivlakerte, såg slike i en katalog, er ikkje sikker på om det var i eiker katalogen eller om det var rieger sin. Men var no en plass eg såg de oxo Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 veit, har sett noen slike rundt om kring... ;) Takk for all hjelp foresten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg