TEAMdefcon Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Trenger gode råd! Lakkerte baklyktene mine på bilen i går. Syns jeg hadde maskert tilstrekkelig, men nei da! Da jeg så på bilen i solskinn i dag, så jeg et rødskjær i lakken.:eek: Vinden hadde gjort sitt. Jeg vasket bilen med såpe og vann, og det meste av fargen ble borte. Men når jeg drar hånden over lakken, kjenner jeg en litt ru flate. Der ligger det igjen litt lyktelakk. Hvordan kan jeg få fjernet dette? Polering? Rubbing? Takker for alle svar:) Siter -89 Audi Coupe 2,3 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Trenger gode råd! Lakkerte baklyktene mine på bilen i går. Syns jeg hadde maskert tilstrekkelig, men nei da! Da jeg så på bilen i solskinn i dag, så jeg et rødskjær i lakken.:eek: Vinden hadde gjort sitt. Jeg vasket bilen med såpe og vann, og det meste av fargen ble borte. Men når jeg drar hånden over lakken, kjenner jeg en litt ru flate. Der ligger det igjen litt lyktelakk. Hvordan kan jeg få fjernet dette? Polering? Rubbing? Takker for alle svar:) rubb og poler.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crasy-engine Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 er det mye rugler på lakken, så kan du ta 2000 papir og matte ned og rubbe dette oppgjenn. når jeg kjøper en bil ,så gjør jeg dette. men ikke pusse for mye med pappir. risikoen med dette er at bilen blir blakere og gjevnere enn noen gang. rubbingen tar du med maskin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg