hotsand Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Hei, Jeg har en Power Acoustik 4 kanals forsterker, med to høytalere og en sub. Høytalere er koblet til kanal 1&2, mens subben er koblet til kanal 3&4 (brigded). Problemet er at viss jeg stiller balansen på spilleren til venstre, spiller begge høytalere like høyt (mono), og subben spiller ingenting, stiller jeg til høyre spiller kun subben.. Sjekket alle kabler idag, prøvde å bytte om, høytalere til 3&4 og sub til 1&2, men samme resultat.. Noen tips? Siter mvh Hans Magne Nissan Primera SRi 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 du har ikke splitta en kanal i to kanaler, og kobla begge på kanal 1&2 ( høyttaler ) ? ;) Regner med at du brukte 1->2 splitter på en stereo RCA.. sjekk hvilke kanaler inngangene går til.. :) Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg