OSR Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 jettaen Så den er ikke til salgs nå da? Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 mange som er int men skjønner ikke hvilket påkostninger dette dreier seg om for å bygge om så den er ikke solgt nei.bakskjermen er til oppretting i helga faktisk så er kun to dører pluss,skjermbreddere som trengs pluss lakk sa seff så er den på veien igjen og da skal den selges for jeg kjøpte meg ny bil i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 solgt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 mange som er int men skjønner ikke hvilket påkostninger dette dreier seg om for å bygge om så den er ikke solgt nei.bakskjermen er til oppretting i helga faktisk så er kun to dører pluss,skjermbreddere som trengs pluss lakk sa seff så er den på veien igjen og da skal den selges for jeg kjøpte meg ny bil i dag Har fangere hvis du trenger det, og døra forran. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg