CRG-Ken Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hei. jeg har vært på høgger`n å finni meg en turbo:) eneste jeg lurer på om den er litt sliten..? det er ikkeno slakk ut/inn, men opp/ned er det slakk, ganske mye.. nesten så skovlene tar i kanten. går det ann å bytta no lager på den selv eventuellt? Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 noe av slakken opp/ned blir borte når du får på oljetrykk... lite ut/inn lover jo bra... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 da satser jeg på at den hvertfall fungerer en stund:) så får heller finne på noe lurt etterhvert. Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg