Daywalk3r Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hei, jeg er ny på bilforumet, jeg skal nå kjøpe en cd-spiller til mamma for bursdagen hennes, hun har en ssangyong musso 1993 mod, så den har en radiospiller, og vil gjerne ha en cd-spiller. så jeg tenkte hvorfor ikke kjøpe en til bursdagen hennes, budsjett er da: maks 1500 kr! jeg var på bilradiospesialisten, og kikket på denne: http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1557 og jeg kjenner en kamerat av meg som har denne tilsalgs for 800 kr. PS: hun har da 2 høytalere foran, og 2 helt bak. så jeg trenger en cd-spiller som kan kjøre alle 4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 er koselig at du vil kjøpe gave til moren din da. hehe men siden du er så glad i moren din så kan du jo legge på 100 kr å kjøpe denne http://www.bilstereospesialisten.no/storefront.php?pid=525&c1=5&c2=5&c3= da blir hun sikkelig fornøyd vettu. velkommen til forumet forresten. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Velkommen til forumet :) En spiller som er passe god egentlig og lett å bruke er den nye DEH30 MP http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1560 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Billig og sinnsykt bra! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Jeg tror han var ute etter noe med cd-spiller ;) Uansett tror jeg du bør gå for brukervennlighet fremfor lyd. Det spiller liten rolle at den har kremlyd, om hun ikke engang får til å slå den på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Billig og sinnsykt bra! håper virkelig det var ironi eller tull! Syntes pioneer spilleren jeg linket til var veldig brukervennlig. monterte den i bilen til ho mor, og må si meg veldig fornøyd til prisen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 håper virkelig det var ironi eller tull! Syntes pioneer spilleren jeg linket til var veldig brukervennlig. monterte den i bilen til ho mor, og må si meg veldig fornøyd til prisen! Hehe... :p Finnes ikke ironisk. Jeg har kassettspiller i min bil, det er jo et MUST! Har selv en JVC spiller til min bil, den er så deilig! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Billig og sinnsykt bra! du virker jævli useriøs! kan holde de usaklige komentarene for deg selv! han sa han var ute etter en CD-spiller Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 du virker jævli useriøs! kan holde de usaklige komentarene for deg selv!han sa han var ute etter en CD-spiller useriøs? Beklager mann. Ta deg nær av at en du ikke aner hvem er fjotter litt rundt på et forum. Og jeg har kassettspiller i min bil dersom det skulle være tvil om det. pliz Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik^ Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 ett fett hva du har i bilen, det er plagsomt med patetiske innslag som ditt. ON TOPIC: Jeg har trua på den Pioneer-spilleren, ingen jeg kjenner som klager på brukervennligheten til Pioneer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Pioneer er så absolutt å anbefale.. Gå for den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 gå for pioneer sin du.. det er enkelt og bra lyd... med ikke alt for masse rarigheter... pen å se på er den også :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Denne tråden er over eit år gammal... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 hu har bursdag i år og :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 nettopp :P Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg