VW G3 GTD Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 skal skru fast toppen på golfen min nå, 1992 1,9tdk 75hk. Tar jeg feil hvis jeg mener å si at tiltrekkingen var slik: Først--------30Nm Så ----------60Nm Deretter: ---- 90grader Så: ----------90grader ...eller hva? Setter også pris på tiltrekkingsrekkefølgen på toppboltene :) Takk! Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Bull Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Siterer autodata: Topplokkinstruksjoner Skift ut boltene: Ja Trinn 1 : 40 Nm Trinn 2 : 60 Nm Trinn 3 : 90 grader Trinn 4 : 90 grader Siter VW Passat 1.8T GT28RS VW Golf III 1.8T Opel Kadett E(solgt) Opel Manta 2,2i turbo(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 takker. Er blitt så sent nå så jeg drøyer til i morgen, så skal jeg skrive ut papirer på jobb så Jeg får momenter også. Nå mangler bare radiator, og det henter jeg i morgen på opphugger'n. ***GLEDE SEG TIL Å KJØRE GOLF IGJEN*** :D Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg