mr_primera Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by famir Bilde av de på bil. Veldig pene felger. Hadde bare den neste bilen min hatt samme boltsirkel så skulle jeg beholdt de selv. Kan felgene selges uten dekk? Hva er dim på felgene? 7X17 eller 7,5x17 ? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by mr_primera Meget fine felger, tror de hadde passet bra på min primera, men jeg så lenge jeg ikke hvet om jeg må valse ut eller ikke tør jeg ikke å ta sjansen... Etter det jeg har hørt, må jeg nok mest sannsynlig valse ut, hadde vert pent å jort det, men hadde egentlig ikke tenkt det akkurat nå:p Må finne ut om de passer på min... Forhør deg litt rundt i Primera-miljøet da, og hvis du finner ut at du skal ha de så send meg bare en PM. Men jeg synes det høres rart ut at 215 ikke skal passe uten noen modifikasjoner på den bilen. Hva er orginaldimensjonen? På Hyundai'en var den 205x50x15 og disse 215x40x17 passet rett på og det var ikke antydning til subbing. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by mr_primera Kan felgene selges uten dekk? Hva er dim på felgene? 7X17 eller 7,5x17 ? Jeg vil helst selge med dekkene også. Koster jo bare mer penger å få av dekkene. Dessuten har jeg ikke bruk for fire dekk uten felg. Vet ikke helt dimen på felgene, men kan sjekke det ut etterpå. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Jeg har 205/40-17dekk 7,5x17" felger med 37 i innpress, og de subber...... etter valsing så subber de ikke;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg