Skrotnisse Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Jeg er interisert. Kan hente den på dagen hvis alt går i boks. Skal bare sjekke litt ting først.. Sender PM eller noe slikt i morgen hvis det blir aktuelt. Ok? Edit: Dårlig med dører og skjermer? dårlig med dører og skjermer ja.....kan hentes nårsomhelst i løpet av uka........mitt nr. er 95918451 ikke send sms Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 bump Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 bump igjen...denne bilen trenger et godt hjem......vil ikke hiven på høggern..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Fa... til mas a... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Fa... til mas a... men så kjøp da...så slutter jeg og mase Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 hadde den bare stått her så :P OT: Bilder av Bruksbilen din? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 men så kjøp da...så slutter jeg og maseSkal jo det:angry Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 hadde den bare stått her så :POT: Bilder av Bruksbilen din? er jo bare og ta en søndag til bruk det da....er din for 1500 kr..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 å fy faen så lei jeg er av folk som sier de skal ha den og så trekker deg.....bilen må bort...1500kr..... tlf 95918451 Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 siste bump nå....går den ikke i løpet av helgen kjøres den på høggern mandag Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 solgt Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg