opel gutten Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Hei folkens! For et år siden kjøpte jeg meg en opel vectra B stv 99 mod. Som sakt har bilen har vært kanon bra med lite feil. (liste med feil kommer) kjøpte bilen hos forhandler så jeg fikk ordnet alt av feil som var på den før garantien gikk ut. Bilen er brukt av en gammel gubbe så den var litt dau kjørt til å beggynne med.. Men det er fikset nå=) Spesifikasjoner. Opel vectra 1,6 16v. 110000km. Farge: Blå spesial spesial 8*15`` alessio alufelger. Øyenlokk 3* rally 3000 blue. Orginalt anlegg pluss 2*12 sub bass. Cd spiller: Denver. Blaupunkt navigasjon. Planer med bilen. Bytte frontfanger. Sote ruter. Sette på emblem fri grill. Montere bakspoiler. Bytte sideblink. Modifisere baklykter. Skal modifisere å koble opp et audi bose system i bilen. mye jobb men det går=) Rubbe å polere biln.. Bytte til 17``felger Bytte frontlykter. Bytte til hvite blinkere på skjermene Liste med ting som er byttet. Byttet batteri. Nye lyktespoilere. Byttet viftereim. Byttet termostat å termostathus. Ny matte i bagasjerom. Alle foringer i bakstilling er byttet. Alle handbrekk viere er byttet. Ny bakrute pakning. Ny spoiler framme.(den under biln) Ny frontrute. Nylig storservice. Bilder av bilen=) Nu e æ spent på ka dokker synes så langt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Koseli at du åsså lage tråd hær ;) menne hakke du nettopp rubba biln? :P Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gutten Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Go kveld tor. Har bare polert bilen. skal rubbe å polere den ganske snart.. Blir du gla da? Den golfen din kunne godt ha trengt litt mye rubbing å mye polering=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Ja der va tråen tel han mads også i gang:D stå på med å legg ut informasjon og bilda om ka du videre gjør med biln så blir det bra detta:D Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gutten Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Etter noen fine dager med masse banning å fint vær har jeg endelig fått sota rutene på bilen ferdig, å restultatet blei meget=) plages med å få sota bakruta fint=( noen som har noen gode tips på lur? Har prøvd å dele filmen, men det blei ikke så utrulig fint. Tips ?? Her driv vi på med rutene.. Faktisk mye jobb å ta ut rutene for å sote de. Men det er resultatet som teller gutta boys=) Da har jeg fått full kontroll på sotinga. så nu kan vi slappe av med ei pils å studere skjønnheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Fan så bra ;) Her oppdateres det heile tia ser æ :P Biln e blitt meget fin. Klart når man har utdannet soter :P Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 hvordan fikk du ut vinduene i dørene? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gutten Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Ganske vanskelig å forklare men det er ganske enkelt. Rive av dørtrekket så er det bare å skruve ut skruver.=) Det er bare å prøve seg fram.. Vær litt forsiktig me klips å sånne ting.. ikke så lett å få tak i på dagen å da står du der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 fint mads.. begynne å bli bra denna biln nu:D Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gutten Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Noen som vet hva dette er?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Noen som vet hva dette er?? Noe til ABS? Sjekk om du har Abs! Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gutten Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Trur det er noe til motorstyring eller noe sånt.. Den fører ikke til abs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gutten Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Var ute å loda her om dagen og da bestemte jeg meg for å ta et bilde av biln. m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyaa Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Den sotingen av vinduer så veldig flott ut må jeg si. Har du unngått å fått luftblærer ? Hvis så er tilfelle, hva skal du ha for å gjøre det på min bil :P Edit : Ser du har byttet alt av foringer i bakstell, var det enkelt å få det til ? Skal snart ta samme operasjon på min bil (som er helt tilsvarende din) Siter Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gutten Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Den sotinga var jeg heldig med ja. Fikk ingen luftblærer. Kan hjelpe dæ litt på vei med å forklare=) Vask rutene med blå sprit først, (Vær nøye) så våter du rutene og filmen med masse zalovann. så er det bare å legge filmen på å strykte ut. Bruk om nødvendig varmepistol til slutt forsiktig ...Husk at dette er ikke en stresse jobb. Bruk omså hele dagen=) PS. ikke bruk knivbladet å den skrapa som følger med i pakkene.. Det er ikke brukanes. Bruk En gummisleik og et nytt knivblad=) Da blir det bra vet du=) Tok ut rutene på bilen=) Da blir det best resultat.. Bytta ikke foringene selv, da dette blei gjort i følge garantiordre på bilen. Typisk at foringer må byttes etter 100 tusen km. Vil gjerne høre hvordan det gikk med sotinga når du er i mål=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg