Housey Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 masser'n... nei.. ang 90 fangere så har du ikke helt rett :) f.o.m 1990 kom disse "store" fangerene på CL/GL/GTI etc.. men blei ikke brukt på "spesial" modeller som pasadena, sport(billigutgave) osv osv.. :) there you go :) ellers.. Dovring, fine felger. dog er 17 alt for stort på golf 2 etter min mening.. blir på en måte "rart" og se på.. blir rett og slett uproporsjonelt.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hmm, da tok jeg nok feil ja:) Men har sett flere GTi 90 modeller til salgs som ikke har hatt 90-fangere uansett. Hva dette skyldes veit ikke jeg:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 fjerna dem ? spesial modeller av gti igjen? mye rart vw har funnet på oppigjennom åra Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hmm, da tok jeg nok feil ja:) Men har sett flere GTi 90 modeller til salgs som ikke har hatt 90-fangere uansett. Hva dette skyldes veit ikke jeg:op Krasjet og billigs mulig oppbygging..? :) En kamerats bil led samma skjebne, og ble aldri den samma..:hello: Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Javisst. Er en fordel å ordne litt på buene først. Ikke tar det så lang tid at det gjør noe heller. Husk også på å ha rutelim i nærheten når du skjærer vekk, så du får limt på igjen skjermbuelistene:) Nei, er vel ikke så langt unna det:) Oki.. Må få fiksa det først ja. Skal jeg bare lime bredderne ? :S ikke poppe`? burdte brette inn skjermkanten bak, ikke kappe da innerskjerm og bakskjerm er sveiset sammen Hmm.. får prøve få til det da.. :) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Oki.. Må få fiksa det først ja. Skal jeg bare lime bredderne ? :S ikke poppe`? Lime under selve skejrmbuelista og bruke skruer til å feste dem på innsiden. Lettest med skruer med tanke på hvis du skal ha dem av igjen en gang. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 like greit med popnagler :) de borrer du ut på 3 sek uansett du fjerner jo kun toppen av hjulbua uansett.. så vil få 4 stk nagle fester iallefall.. er kun det på toppen som blir borte Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Hmm, da tok jeg nok feil ja:) Men har sett flere GTi 90 modeller til salgs som ikke har hatt 90-fangere uansett. Hva dette skyldes veit ikke jeg:op sen 89 mod regga som 90 feks.. noen golf 1 er jo slippi i 84 feks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Ja, fullt klar over det. Og får jo også 83 modell 2'er Golf. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg