Gå til innhold

97 VW Polo selges/byttes

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge eller evnt bytte min 97 mod VW polo.

1.4 (sykt bensingjerrig)

km: 110.000

farge: rød

tåkelys, airbag, el-vinduer, varme i seter, høydejusterbart ratt, 5-dørs, 13" stålfelg på sommer og vinter.

Bilen er godt tatt vare på, moren min som har kjørt den siden 1998, så jeg er den 3.eieren og har kjørt denne i ca 1-2 mnd. Lakken er egentlig helt grei, men har litt skavanker her og der, som litt ripete på ene døra bak, og litt smågreier, men ellers helt grei.

Den er så og si klin orginal, bortsett fra at jeg har lakket grillen i bilens farge samt leppa på frontfangeren.

Av stereo så følger det med en cd spiller. Nå sitter det i en 5 kanals forsterker, pioneer 10" sub, pioneer DEH-4800MP spiller, pioneer ODR diskanter og 2-veis 4" pioneer høytalere, dette kan evnt følge med for litt cash ekstra.

Bilen er i godt stand, starter som ett skudd hver gang og års-avgift er selvsagt betalt. Den går nå igjennom en veldig stor service for ca 11.000,- Dette blir gjort:

Skift av olje, oljefilter, luftfilter, girkasse olje, stramming av gass og brekkvaier, nye bremseskiver samt bremseslanger, nye sommerdekk, noen nye pakninger, forstillingskontroll, registerreim blir byttet. Etter alt dette blir gjort så leveres den ferdig eu-godkjent så da er alle bekymringer borte ;)

Jeg er også intr i å ta innbytte, dette må da helst være i audi eller annen VW.

Evnt kom med bud, går helst ikke under 45.000,-

kontakt: 92245895 / s_furuseth@hotmail.com

IMG_9653copy1.jpg

IMG_9637copy1.jpg

sommer06091copy.jpg

mvh stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke sladde regnrpå det siste bildet??:P Pen bil da:)

hehe, er ett eldre bilde jeg ikke har gjort det på, ett jeg bare hadde liggenes på photobucket. Har dessuten ingenting å skjule på bilen, og om noen vil prøve å ta bilen så bare prøv så ser vi hvordan det går ;)

Takk for det, er nå en helt ypperlig bruksbil, kjørte tur-retur Lillehammer-volda (40mil) for 400kr ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider