Marius.R Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 siden den ene rf fnq'n min ikke tålte at jeg plaga den litt her om dagen så er jeg på jakt etter no nytt å ha foran. har titta litt rundt og jeg tror valgene står mellom disse 3, jbl C608GTI , Infinity Kappa Perfect 6.1 og RF X162S. Dette skal kobles på en rf 851x forsterker(brokobla) Noen som har no meninger om hva jeg burde/ikke burde kjøpe? evt andre merker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Jeg ville valgt Infinity Kappa Perfect 6.1 utrolig bra lyd i disse. JBL'ene kjenner jeg ikke til så vet ikke om det er en dyr eller billig serie du har funnet der, men Infinity og JBL lages og eies vel av samme folka såvidt jeg vet, så man ser likheter mellom produktene.. Det er knallgod lyd i X165'ene også, så du må nesten bare velge, men sånn jeg ser det nå så får man vel mest lyd for pengene i infinity settet. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 focal 165k3p anbefales visst!;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 siden den ene rf fnq'n min ikke tålte at jeg plaga den litt her om dagen så er jeg på jakt etter no nytt å ha foran.har titta litt rundt og jeg tror valgene står mellom disse 3, jbl C608GTI , Infinity Kappa Perfect 6.1 og RF X162S. Dette skal kobles på en rf 851x forsterker(brokobla) Noen som har no meninger om hva jeg burde/ikke burde kjøpe? evt andre merker Hva ligger disse på i Norge?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 JBL og infinty kappa koster vel rundt ca4500kr, type Rf koster ca 6500kr.(streetdesign) Kanske vidt budsjett mao.. Jeg kikka også på Type Rf når jeg kjøpte front sett men ble anbefalt Polk SR 6500 i stedet. De to ligger kanske nær hverandre i pris mener jeg og huske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg