Sower Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Nå har jeg hadd slike erfaringer der at lakkens farge falner vekk og blir stygg! Så denne gangen har jeg en svart bil, og lakken er hittil deilig :thumb men hvordan får jeg gjort det slik at fargen holder seg sånn? voks med fargepigmenter? såpe av noe slag? hjelp.. <=) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Ta en lakkrens evt rubbe bilen med jevne mellomrom for å fjærne oxydasjon og få frem igjen fargen og glansen i lakken, og ha på polish ca hver 3,dje måned. Har du metallic lakk er voks med farge bortkastet, og på vanlig tett farge går det en stund med farget voks før den blir matt og du ser tydeligt at det er farget voks på bilen, så farget voks vil jeg ikke anbefale. Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 definer 'rubbe' så jeg ikke misforstår her :) takk for tipsa! skal ha det gøy i overmorra med dette :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Rubbing er en slipepasta, i fast form eller flytende, der fines både grov og fin rubbing, og når du benytter den og maskin til å rubbe, så renser du lakken og bringer frem igjen glansen i lakken, f.eks 3M Perfect it III, Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 takk for hjelpa nok en gang! :D men nå har deg seg at det regner no illt her, så får ligge og sove istede for å få bilen pen, :thumb Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg