Gå til innhold

Vannlekasje....?

Ranger emnet


SunIx^

Anbefalte innlegg

Hei.

 

For en stund siden når jeg skulle hente noe som lå under førersetet og på gulvet i baksete, merket jeg av det var mye vann på gulvet det lå en halvfull brusflaske på gulvet så jeg regnet med at det var derfor.

Her om dagen skulle jeg ta ut noe som lå på gulvet og merket at det fløyt med vann. Fikk tørket opp det meste men i det siste har det blitt mye vann gitt. Idag har jeg pumpet ut ca 10-15 liter vann ut fra mattene på gulvet. Tok ut førersetet så jeg kommer lettere til. Problemet er at jeg ikke finner ut hvor det kommer fra...hvilke plasser er det vanlig at det kan komme vann inn i bilen fra?

Og så ligger det et rør på gulvet under dær som førsersetet står, hva er dette røret til? (har ikke aircon)

Nå har jeg en varmovn på i biln og en sånn luftfukter maskin, men det er mye vann så det tar tid :/

 

Håper noen har peiling på dette.....

 

 

Mvh SunIx

Mvh SunIx^

 

--2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline

--1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem i vinter. Da fant jeg ut at det var foringen rundt håndbrekk vaieren som hadde sklidd ut. Når jeg fikk den på plass så var problemet borte. Håndbrekk vaiern finner du lett under bilen i bak kant av fot brønnen i baksetet bak fører setet. Håper det kan være til hjelp.

Audi A4 1.8t Quattro go`biln

Peugeot 406 arbeidsbil`n

Tidligere: Volvo 740,Datsun picup,2x ascona,boble,BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. hadde samme problem, å da hadde jeg lagt stømkabel inn under panser feste på førersiden, å slikonen hadde ikke tettet helt, så jeg tømte vann i noen dager!!!

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det var nok den pakkningen som vaieren til pansret går gjennom som hadde sprukket. Har tregt en liten strømkabel der for lenge sia som nå hva sprukket :/. Biln sto inne i garasjen i hele helga som var. Tok ut førersetet og bynnte med og pumpe vann. Fikk ut ca 5-6 liter da som lå og flaut. Etter dette satt jeg inn en varmovn og en avfukter som sto inni bilen fra fredag til søndag.

Da hadde den tøket opp ca 5-6 liter til. Bra tørt i bilnen nå iallefall =)

Skal ta en til runde med avfuktern så jeg får ut resten.

 

Takker dere som kom med tips =)

 

Mvh SunIx

Mvh SunIx^

 

--2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline

--1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår