Rav1.. Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Skulle gjerne hatt noen stilige felger til min Bmw, Vil gjerne ha kraftige 5 eikers med kant på. Noen tips? Og eit spørsmål til, er det noen som har prøvd ut trim kamer til denne bilen? (har fått annbefalinger før om at eg bør heller skjifte motor, og er enig men har bare eit problem og det er at bilen er importert i 05 så det vil bli en tanke dyrt, så vil helst holde meg til litt små og ikke synlig trim. noen tips her?) Og har noen erfaring med bestiling fra felgimport.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Motorsport felgene er pene, evt M-paralell Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rav1.. Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Har du noen bilder eller linker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg