Gå til innhold

Unik mulighet til å spotte Ferrari FFX i Arendal

Ranger emnet


BMWCruiser

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem skulle ha taksert bilen? Takstmannen i Arendal? Hehe. Jeg tror ikke det, sjekk prisen på mobile.de prisen ligger rundt 16millioner kroner. Dersom takstmannen har kommet frem til 24millioner er det sikket så mye Østereng kan få av forsikringen dersom den blir stjålet. Det er jo heller ikke betalt noen avgifter på denne bilen, så prisen til denne bilen og andre Fxx skal jo ikke variere så, men så har jo Østereng tenkt av dette er den første bilen som ble produsert. Han får sikket solgt den til utlandet.

2005 Ferrari F430 Coupe Rosso Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor gammel er han kællen som "eier" dette monsteret a??

Lurt å sjekke brønnøysund av og til ja...

Han er vel noen og 30, brønnøysund? (om du tenker på heftelser så finner du vel neppe det der med tanke på at det ikke er mulig å få skilter på kjerra)

 

Fyren er vel sønn av han som eier store deler av østerreng konsernet, og driver vel endel av dette firmaet nå såvidt jeg har fått med meg. Husker ikke om det er samma fyren som har en AC Cobra (ikke replika såvidt meg bekjent)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel noen og 30, brønnøysund? (om du tenker på heftelser så finner du vel neppe det der med tanke på at det ikke er mulig å få skilter på kjerra)

 

Fyren er vel sønn av han som eier store deler av østerreng konsernet, og driver vel endel av dette firmaet nå såvidt jeg har fått med meg. Husker ikke om det er samma fyren som har en AC Cobra (ikke replika såvidt meg bekjent)

 

Det er broren hans som har en AC Cobra, selvfølgelig bare en replica...en såkalt superformance ac cobra...http://www.superformance.com

 

Spotta du bilen på veien mens den kjørte? Trodde ikke den hadde lov til å kjøre på veien i det hele tatt jeg...

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er broren hans som har en AC Cobra, selvfølgelig bare en replica...en såkalt superformance ac cobra...http://www.superformance.com

 

Spotta du bilen på veien mens den kjørte? Trodde ikke den hadde lov til å kjøre på veien i det hele tatt jeg...

Vet ikke hvorvidt det var lov å kjøre den på veien, men var der jeg så den, og den hadde ikke skilter

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorvidt det var lov å kjøre den på veien, men var der jeg så den, og den hadde ikke skilter

 

Fy f***, må ha vært litt av et syn!! :D Gleder meg noe villt til å spotte bilen til helgen...Bilder ønkes lagt inn her fortest mulig! ;)

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RÅTT!! prøveskilter er vel uansett mulig å bruke.. Kan jo omtrent brukes på alt.. Se f.eks skyline når den første kom til norge. ikke snakk om skilter,men kunne ikke nektes prøveskilt ;)

Kan ikke ha prøveskilter siden denne bilen er en "ræser" dvs den har ikke blinklys og andre vesentlige ting, muligens dB nivået er for høyt også.

 

MEN den kan kjøre på ett avsperret område, det må søkes om hos politiet

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår