0milt Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Får ikke RTI- navi systemet i v70´n til svogeren min å virke selv med original navi-plate? er dette vanlig eller? Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimRune Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 hva står det på skjermen når du skal bruke navien? hvis det står noe sånt som "klarer ikke å lese plate osv...", har du kanskje en intern feil i DVD-spilleren. kan gjette på at du har feilkode RTI-2000. sansynligvis må du nok bytte spilleren, og laste inn ny programvare. eneste måten å finne ut hva som er feil, er nok å få volvo til å lese ut eventuelle feilkoder. Siter volvo (950?) prosjektet... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=144769 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmiland Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 på min ser det faktisk ut som det hjelper hvis man er kjapp nok til å lukke lokket over spilleren etter platen er satt inn, kansje den er meget lysfølsom?? Kan noen prøve dette å gi tilbakemelding, på min bil funekr dette etter et par forsøk, uten å ta igjen lokket går det mange mange forsøk. Vet dette høres rart ut, men hvem vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg