korny Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Der har vi det igjen ja "is-motor". Det er da bare en helt ordinær 2liter med innsprut, klin lik den i vanlig sierra og scorpio. Jeg hadde forresten scorpio med "is-motor" før :hello: (les: vanlig 2liter ohc med efi) ikke helt. topp har større portning og det er en annen kam med høyere løft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierrakickass Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 før det denne tråden skifter HELT over til et annet tema.. Effektanlegg, erfaringer, anbefalninger, priser og beste osv.. er interessert jeg også. Tenkt på simons og toshov potte. Noen som vet hvor man får eksosrør som erstatter katalysatoren? ferdig laget. ------------------------------------------------ MK2 Liftback 92" 2.0 sierra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-ist Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 på min sierra, så tok jeg bort den store firkanta demperen, å bytta ut bak potta med torshov potte. ble knal lyd, å gikk bedre. kosta meg 1300kr alt i alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 hadde engang en kombi eg trimma litt, den funket greit og gikk greit også. kam eg brukte = http://kmcams.com/product_info.php?cPath=22&products_id=122 ellers var det grenrør, simons eksos,kn filter, porting og planing utført av e.b i stavanger, målte aldri hk eller noe men skulle tro at ca 20-25 hk ekstra burde det gi, kammen alene skulle gi 15 hk sa de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg