Gå til innhold

Førstegangs "bygger" Audi A3 8L - Rockford, GAS osv.

Ranger emnet

Plastic Racer

Anbefalte innlegg

Heisann. Lager denne tråden nå.. Men får antakeligvis ikke begynt før til helga, siden det blir endel jobbing. Men da har jeg iallefall fått lagd tråden.. :)

Skal støpe med glassfiber i dørene, så dette blir spennende, siden jeg aldri har gjort dette før.

Det jeg har i bilen nå er:

-Orginalt frontsett (CD-Spiller)

-Orginale høytalere bak (CD-Spiller)

-12" MTX Sub i lukket kasse (Forsterker)

-2stk 6x9 JBL GTO (Forsterker)

-Hovedenheten er en gammel Sony spiller. (Den første som kom med BlackPanel)

Forsterkeren er en Macrom 4 kanalers.. Vet ikke effekten men det er ikke noe særlig å skryte av iallfall..

Mellomtonen

IMG_2061.jpg

Komp. settet og den gamle forsterkeren

IMG_2058.jpg

Forsterkeren

900ALPHAX4.gif

Planen er å kjøre 6x9 og frontsettet på den nye GAS forsterkeren og Subben på den gamle forsterkeren.

Døra:

57caf8ba.jpg

Det som skjer her er at jeg skal bygge dørene innover i kupeèn.

5,25" skal sitte helt forran der som høytaleren sitter fra før av nå på bildet.

Etterhvert kommer det en 6.5" inn ved siden av.

Oppbevaringsrommet ytterst på døra skal fjernes og inn her skal delingsfilteret settes slik at det stikker ut litt.

bdfe7041.jpg

Forsterkeren er satt inn med midlertidig løsning. Den skal festes på en ordentlig måte.. Men har ikke helt lagt planer for det enda.. Den trenger iallefall litt luft..

IMG_2068.jpg

Go gammel MTX sub.. :P Skal prøve å få gjort noe med denne også.. Men vet ikke helt hva.. :P

Den gamle forsterkeren skal settes inn i bakluka, siden den uansett ikke er noe særlig å se på, trenger den ikke å syns så godt heller..

1997 Audi A3 1.8 Ambition

VACN - Østfold Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider