[Sence] Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg ble nettopp ferdig med å modde denne Evo'en, så jeg tenkte å legge den ut for å høre hva folk har å si om den;) Jeg prøvde å beholde den orginale looken, men samtidig få mer "street-look" på bilen enn det allerede var. Gjorde derfor følgende endringer på bilen: * Lagt til decaler * Nye felger * Litt svart farge * Ny grill * Klare lykter * Satt på skilt * Tatt bort "bee-stingen" * Sota rutene Org. Modd. Siter United We Stand! **Mitsubishi Evo 8** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Dersom du flytter skiltet til en av sidene (helst lengst fra), dropper den litt, og driter i den sorte "stripen" nederst på fangeren, samt dekalene, er det first class material, spør du meg! En av de peneste Evo VIIIene jeg har sett, ekte eller PS, IRL eller bilder, og jeg har sett en god del! Nydelig two tone, bra felgebytte (er det felgene fra Evo IX?), veldig pen mod. Hvorfor jeg for eksempel syns dekalene må fjernes, er fordi Mopar for eksempel er Dogde, Chrysler og Jeep-tunere, altså ytterst Muscle, ikke Import, slik Evo VIII er. Nice mod, den blir enda bedre med få forandringer :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 skikkelig flate felger :S Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WimsA Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 den var rå da. Kunne riktignok gjort noe med felgene.. ser ut litt ut som en papp plate som står forran org hjulene.. :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg