japsebil Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 noen som vet om turboen du kan få kjøpt til mazda mx-5 miata 1.6 passer til mazda 323f BA motorer`? Siter x-93 mod. Peugeot 405 GTX -97 mod.Mazda 323f 1.8 Neste bil: Peugeot 206 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Det har jeg også tenkt litt på... (Ikke vet jeg hvorfor siden jeg aldri ville brukt slike penger på mutterns bil :D ) Men... det er jo samme blokk såvidt jeg har skjønt, så eksosmanifold+turbo passer sansynligvis på motoren, men krever nok tilpassing av resten av kit'et. Er vel noen her som vet hva som passer eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Er vel bedre å kjøpe brukte deler fre en 323 gti-r. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg