Mr_AdIo Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 I Bergen er det ekstremt vanlig å se Tahoe.. Ser de overalt jeg.. http://offroad.no/garage.asp?Page=ShowGalery&id=6912 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Er ikke det at det er så veldig lite av det. Men er mer Tahoe, og andre store biler i tigerstaden da. Gleder meg til ut på nyåret når eg får litt mer penger igjen. Må oppgradere stereodelen litt. Er riktignok andre enn orginalhøyttalerne i bilen nå, men sub og ny spiller skal også inn etterhvert.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_AdIo Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hehe, you know who to ask ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg