Smularn Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Er det vakumpumpesystem på Audi A4 B5 1997 sitt sentrallåssystem? Er det problematisk å montere fjernstyring av sentrallåsen til denne? EDIT: I tilfelle, hvor er vakumpumpen? Siter 01 VW Transporter TDI 97 Audi A4 1.6l (x) 86 VW Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Er vakumstyrt, og det lar seg montere fjernstyring på dette. Klarer ikke å finne igjen noen relaterte linker akkurat nå, men skal se hva man klarer å grave opp.. Pumpa sitter bak i bilen :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smularn Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Okei, takk for svaret. Nytt spørsmål; Noen som vet hvor jeg finner ledningene, eventuelt selve pumpen? Bak i bilen er ikke presist nok for meg, jeg er dessverre en dekselmishandler uten like. Siter 01 VW Transporter TDI 97 Audi A4 1.6l (x) 86 VW Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Okei, takk for svaret. Nytt spørsmål; Noen som vet hvor jeg finner ledningene, eventuelt selve pumpen? Bak i bilen er ikke presist nok for meg, jeg er dessverre en dekselmishandler uten like. Pumpen ligger på høyre side i bagasjerommet. Du tar opp det teppet/platen som ligger i bunn av bagasjerommet så du ser reservehjulet. pumpen ligger gjømt i et rom som er under "teppe" på høyre side som er da imellom hjulbuen og baklysa. Brett opp teppe so finner du den nok =) Ser ut som en stor svart boks med den beskyttelsen som er rundt. Kanskje litt vanskelig forklart men du skjønner det sikkert. Mvh SunIx Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smularn Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Hvis noen lurer, så kan nederste koblingsskjema brukes på gul-grønn ledning på sentrallås-knappen, i førerdør. Jeg mente jeg koblet dette først, men fikk det ikke til å virke før jeg byttet om de to ledningene som skulle kobles mellom den gul-grønne "common line" Siter 01 VW Transporter TDI 97 Audi A4 1.6l (x) 86 VW Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg