rosmo Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 4stk pene 16" felger med 3 dekk selges! Det fjerde dekket er desverre punktert, og kan ikke lappes.... Type: StilAuto mod. SR500/16 Boltsirkel: 4x100 Størrelse: 7x16" ET38 Dekk: Toyo Proxes T1-S 205/45-16 Passer bla. audi, bmw, vw, skoda, seat, honda++++ Kr: 2000,- må hentes i Trondheim. Siter 03' Audi A4 1.8TQ S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azrael Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Det er ikke en mulighet for at du kan møte meg evt. i Oppdal eller noe der omkring (for da er de nok solgt, og jeg kommer og henter dem på lørdag:thumb ) ? Siter Toyota MR2 mkII 91` GTi 2.0 Seat Toledo 96` 1.9 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosmo Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Får desverre ikke til å møte deg i helgen, da jeg skal jobbe. Men er å treffe på Heimdal hele helgen. Siter 03' Audi A4 1.8TQ S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosmo Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Bump Siter 03' Audi A4 1.8TQ S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Disse kunne vært interessante, har du mulighet for å vente en uke eller noe? Venter på svar angående krasj skjønner du :bok Synd det dekket var punktert da, må vel bytte dekk på 2 av felgene siden det må være samme dekk på en aksel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosmo Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Disse kunne vært interessante, har du mulighet for å vente en uke eller noe?Venter på svar angående krasj skjønner du :bok Synd det dekket var punktert da, må vel bytte dekk på 2 av felgene siden det må være samme dekk på en aksel? Kommer mest sannsynlig en kar å henter de på søndagen. Tror ikke du trenger 2 nye, da det ikke er så nøye med samme mønster på sommerdekk. Det ble fortalt på Wheelie i Trondheim. Gir lyd fra meg om de ikke blir solgt på søndagen. Siter 03' Audi A4 1.8TQ S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 solgt disse el?? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosmo Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Solgt Siter 03' Audi A4 1.8TQ S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg