rxsju Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Etter litt "vinterdrifting" tok motoren i min 79 kadett c 1,2s kveld (jævla drit) Trenger en ny 1,2s motor i god stand og helst i området mo-bodø. Har du en du skal selge? send en pm eller legg inn her. Siter 95 Chrysler Neon cup 98 Mercedes C200 83 Volvo 242 Rallycross 68 Volvo B57 Racingbuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 jeg har en 1.2S motor som er i go stand å for tiden i daglid drift i min kadett c cupe ... lett å starte å går fint å har ikke trilla så mange mil heller ... den skal jeg plukke ut av bilen i nermeste framtid (før ferien er over) ... men jeg bor i Harstad i Troms ... men vis du er intrisert så kan vi vel bli eni om noe Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg