jmsola Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hei, Har sett flere ganger at dersom jeg parkerer under et tre så blir det en god del flekker på bilen. Noen som vet om dette er skadelig for lakken? Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jejeje Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Kan fort få fuglebajs flekker av å stå under tre ivertfall og det er som kjent IKKE bra for lakken... Hvis det ikke er fugler der vet jeg ikke om det er skadelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvov70 Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Det er ikke bra for lakken din. Kan du unngå å parkere der så gjør det. Det trekker seg ned i lakken på samme måte som fuglebajs. Siter Volvo V70 98 mod 2.0 Lavtrykksturbo Volvo 240 GLE 86 mod SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jmsola Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Det er noe seigt dævelskap, nesten som kvae. Det er ikke så mye fugler der så det slipper jeg i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg