Pia Pus Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Var jeg å Tony så syke da? Hehe.. Nja, tenkte heller på Pål som ville kjøpe meg da.. :op: Dere virket da greie.. Er det noen som vet om mac'ern er åpen tiiidlig på søndager? :ahahahhaha: ~ Puusen Siter Jeg er Pia. :D Ikke bit meg... Stolt eier av ingen begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Vet ikke ang mac. Sorry. Pål ja... hehe. Er vel en grunn til at Jonas (støttekontakten) var med :D Buffè på Dolly i morra :D Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pia Pus Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Buffè på Dolly i morra :D Jaha, mer spandering på meg da eller? :) :D Siter Jeg er Pia. :D Ikke bit meg... Stolt eier av ingen begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Jaha, mer spandering på meg da eller? :) :D Det får Oledeg ta seg av ;) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pia Pus Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Det får Oledeg ta seg av ;) Jaa.. HEIA OLEDEG ;D Natta nå, seriøst :P Siter Jeg er Pia. :D Ikke bit meg... Stolt eier av ingen begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Hiv deg i bilen å kom i stede :D Vi var inne på tanken å kjøre minibuss nedover, men han som skulle kjøre kom ikke hjem før 12 fredagsnatten, så årka ikke. Men vi treffes vell på noen treff uttover året 2007..:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Var jeg å Tony så syke da? Synes dere var skikkelig hyggelige jeg :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Haha, litt justeringer å vi var i mål :) Gleder meg til i morgen :) Hører jeg økning i db ???? ja det gjør jeg :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 fikk så vitt hilst på deg i dag, men måtte gå før du fikk målt, hvor mye greide du? Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 fikk så vitt hilst på deg i dag, men måtte gå før du fikk målt, hvor mye greide du? Hehe :( ikke mye er jeg redd, men vent til i morgen så kan jeg svare deg på det spørsmålet Bare komme å snakke med meg :) Hyggelig det :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pia Pus Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hehe :( ikke mye er jeg redd, men vent til i morgen så kan jeg svare deg på det spørsmålet Bare komme å snakke med meg :) Hyggelig det :) Ja, nå er det straks klart for avreise! :D Støvsuger bilen.. haha. HALL D folkens. Der er stedet å være :thumb Siter Jeg er Pia. :D Ikke bit meg... Stolt eier av ingen begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 ikke værst med egen groupie! gjøre rent kan hun også ;) skal på liten jobb nå så kommer jeg opp og titter Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 hehe vant med en 3,5" fronthøytaler, siden jeg glemte at jeg hadde fada all lyd til den ene front høytaleren. 100 DB :) Men med basserene ble det en 142 db, vi får jobbe litt. skal nå 150 db til neste år. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Rått dette! Gleder meg til resultatet, har planer om samme utstyret, vertfall Alt du har av ALPINE:) Få opp litt bilder da:D Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pia Pus Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 hehe vant med en 3,5" fronthøytaler, siden jeg glemte at jeg hadde fada all lyd til den ene front høytaleren. 100 DB :) Men med basserene ble det en 142 db, vi får jobbe litt. skal nå 150 db til neste år. Pia er bitt av basillen, og har tegnet litt forslag til nytt design i degvold sin biiil... <3 Kommer tegninger i morgen! :D Siter Jeg er Pia. :D Ikke bit meg... Stolt eier av ingen begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg