merscha Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Hepp! Jeg har nettopp tatt en 1.8 GTI motor fra en bil til en annen, og jeg får den ikke til å gå rent!!!! Den går ureint på tomgang, og oppover på turtall. Gir jeg gass for fort, så dør den bare ut.... Har nye pluggledninger, coil, fordeler og rotor. Pluggene er og fine..... Har også prøvd å endre tenning, men ingen ting hjelper. Casper Siter '85 Audi 80 Quattro '76 VW T2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 har du prøvd og bytte tennings regulatoren ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merscha Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Nei, det har jeg ikke.... Tror du d kan være den?? Er den dyr da? Siter '85 Audi 80 Quattro '76 VW T2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg